Deelnamevoorwaarden

Deelname aan het Roverway-project staat open voor iedereen die aangesloten is bij een Belgische scouts- of gidsenassociatie (Scouts en Gidsen Vlaanderen, FOS Open Scouting, Les Scouts, Les Guides of Les Scouts et Guides Pluralistes).

Om deel te nemen aan Roverway moet je op het moment van inschrijven:

• Actief lid zijn van één van de volgende associaties: Scouts en Gidsen Vlaanderen, FOS Open Scouting, Les Scouts, Les Guides of Les Scouts et Guides Pluralistes.
  • Geboren zijn tussen 1/08/2001 en 22/07/2008.

Het aantal plaatsen voor IST is afhankelijk van het aantal ingeschreven deelnemers.

De inschrijving wordt pas bevestigd na de ontvangst van:

• het volledig ingevulde registratieformulier
  • bevestiging van een geldig lidmaatschap van één van de volgende associaties: Scouts en Gidsen Vlaanderen, FOS Open Scouting, Les Scouts, Les Guides of Les Scouts et Guides Pluralistes. Het CMT zal dit controleren bij de respectievelijke associaties.

Inschrijvingslink Roverway